sobota, 28 czerwca 2014

Zdjęcia pokazowe lalki Lizzie!

Właśnie pojawiły się zdjęcia pokazowe lalki Lizzie Hearts!
Oto one:




Na zdjęciach widzimy jej torebkę, buty i twarz. 
Buty są super. Mają bardzo ładny wzór i wspaniale prezentują się na nogach córki królowej Kier ;3
Twarz jest taka sobie, jak lalkę Ever After High. 
Torebka również mi się nie podoba. Sądziłam, że będzie lepsza, jednak taka musi być :/

Niestety nie lubię Lizzie :/
Wcale mnie nie urzekła od początku gdy poznałam EAH. To taka sobie "zwykła" postać.
Natomiast troszkę... podoba mi się jej lalka, ale poczekamy na lepsze zdjęcia promocyjne. 
Ocena 2/5

Podoba wam się ta lalka? Lubicie Lizzie?

~Agnes.Cruts

EDIT:
Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie:


Pozostaję przy decyzji, że lalka mi się nie podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz