sobota, 6 grudnia 2014

Casting

Hey ;3
Tak się złożyło,że na pisanie tego bloga niestety nie mam czasu ze względu na szkołę. Dodatkowo piszę teraz na EAHC,więc to też jest powód. 
Tak więc postanowiłam urządzić taki mały casting na redaktora :)

Wymagania:
-Duża wiedza o EAH i zdobywaniu informacji na nowinki,
-Wiek min. 10 lat,
-Bycie miłym,uczciwym i przyjacielskim,
-W komentarzu najlepiej wstawcie link do swojego bloga,bym mogła sprawdzić jak się nadajecie,
-Bycie aktywnym i mieć wolny czas.

W zgłoszeniu napiszcie:
Nick, wiek, link do bloga, zainteresowania, coś o sobie i dlaczego to właśnie wy macie pisać na tym blogu :)

Zgłaszać się możecie od dziś do 13 grudnia 2014r.

Wasz okres próbny zacznie się dzień później (14.12), a zakończy 23 grudnia. Następnie na blogu pojawi się ankieta,która zadecyduje o tym kto ma zostać. Na święta dostaniecie taki mały prezent XD
Wybiorę 3/4 osoby,które najbardziej mi się spodobają ;3

Więc prosiłabym o zgłaszanie się pod tym postem w komentarzu ;)

~Nammie Clasfor

5 komentarzy:

  1. Jestem Lizzieslid. Napewno mnie znasz bo pisałyśmy razem na okresie próbnym na EAHC. Prowadze bloga
    www.kochameverafterhigh.blogspot.com. Pisze na nim sama, a wiem, że się nie dostałaś, dlatego jeśli chcesz możesz pisać na okresie próbnym tylko podaj mi swój e-mail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę cię nie rozumiem XD
      Niestety nie mialabym czasu pisac u ciebie, ale jak chcesz,mozesz pisac u mnie ;3

      Usuń
    2. Dobrze, myśle, że dam radę.

      Usuń
    3. Mój gmail to lizzie.slid@gmail.com

      Usuń