piątek, 21 listopada 2014

Nowe znaki towarowe + Nowy wygląd

Hey.
Znalazłam w sieci kilka nowych znaków towarowych,które wkrótce poznamy w EAH. Chodzi i lalki,lub najprawdopodobniej serie :)

Birthday Ball
Zapewne pojawi się seria,w której ktoś będzie miał urodziny ;3 Już za 3 dni urodziny Amory,ale wątpię,żeby Mattel wyrobił się do 24-ego XD

Book to School
Tutaj również oczekiwać możemy kolejnej serii. Ciekawi mnie nazwa...Bardzo XD
Justine Dancer
Tutaj chyba mamy nowego chłopaka XD Czy tylko mi wskazuje on syna jakiegoś tancerza? XD

Mira Shards
 No i jeszcze jedna postać :)
 Nie mam pojęcia czyją może być córką :/

No i to wszystko ;3

Który znak zaciekawił was najbardziej? ;)

~Nammie Clasfor

+

Jak zdążyliście zauważyć zmieniłam trochę wygląd bloga XD Jak wam się podoba? :P

2 komentarze: