czwartek, 25 września 2014

Lalka Kitty Cheshire

Cześć ^^
Ostatnio w Grafice Google natknęłam się na zdjęcia lalki
Kitty.
 
 
Jest naprawdę śliczna *0*
Niestety, to pewnie robota fana.
Widać to po włosach i eee... kapeluszu (nie mam pojęcia
jak to nazwać) xD Wyglądają na robione komputerowo
i na 98% jestem pewna, że takie są.
Ubranko również nie wygląda zbyt realistycznie.
Twarz to najprawdopodobniej fotomontaż jakiejś EAH
i Clawdii MH.
Szkoda, ponieważ bardzo mi się spodobała ;(
 
 
Mi bardziej pasuje z uśmiechem Kota z Cheshire :)
 
Co o niej sądzicie? Podoba Wam się?
Chcielibyście, żeby właśnie tak wyglądała lalka Kitty?
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle (Od teraz będę tak się podpisywać, ponieważ Mitsuki jest moją OC, córką Alicji z ,,Alicji w Krainie Czarów" ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz