wtorek, 9 września 2014

Nowy wygląd

Witajcie po bardzo wielkiej nieobecności :3
Jak widzicie na blogu zagościł nowy wygląd. 
Jeżeli chodzi o redaktorkę Sweet Dashie, to niestety, ale musiałam ją usunąć ze względu na brak postów. Moja droga, nie zrobiłaś nawet powitalnego!

Jak na razie na blogu będę pisała sama, i nie martwcie się, posty teraz będą dodawane aktywnie.

Jeżeli chodzi o wygląd bloga, to chciałam, aby nawiązywał trochę do EAH. 
Nie robiłam postaci, gdyż jedna postać na nagłówku nie prezentuje się zbyt dobrze.
Postanowiłam też zmienić nazwę z Agnes Cruts na Mermidę Water :)
W tym bajkowym świecie jestem córką Ariel Syrenki i jestem po stronie Rebelsów.

No to, życzę miłego czytania i zapraszam do podzielenia się opinią w komentarzu ;)

~Mermida.Water

2 komentarze:

  1. Witam ;w;
    Przyszłam szukać jakiejś roboty, bo jestem chora, a w domu nudno xD No więc czy chciałabyś może, żebym zrobiła nagłówek/wygląd dla tego bloga tudzież znasz kogoś kto by wyglądu potrzebował? ;w; Nie mówię, że na teraz, bo dopiero co zmieniłaś. Po prostu szukam pomocy do walki z nudą xD
    Dziękuję za przeczytanie tego głupiego pytania >w<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :3
      Niestety muszę Cię zmartwić. Jak na razie jestem na blogu sama i nawet nie mam pomysłu na wygląd mojej OC :/ Może gdzie indziej znajdziesz pracę, powodzenia ;3
      PS. Też jestem chora i też się nudzę w domu xD

      Usuń