poniedziałek, 22 września 2014

Nowe redaktorki

Postanowiłam zaprosić do bloga kilka osób, które według mnie nadają się na pisanie tutaj:
-------------
~Robotica Freaky
~reven stine 
  -------------
Czas na zasady:
  • Jak dobrze wiecie Wasz pierwszy post to post powitalny. Post ten to Wasz jedyny post, w którym możecie pokazać swoją OC (jeśli macie). Możecie też opisać siebie, dlaczego lubicie EAH itp.
  • Jeżeli macie jakieś lalki i lubicie im robić sesje, to błagam nie umieszczajcie ich tutaj! To jest blog z nowinkami, a nie z fotostorami.
  • Jeśli macie problem z nowinką lub nie wiecie czy jest ona nowa czy też nie, napiszcie do mnie na Gmail lub na Facebooku. 
  • Sami będziecie musieli radzić sobie z nowinkami! Niestety nie będę mogła Wam podawać stron z nowinkami itp. Muszę sprawdzić jak Wy sobie radzicie.
  • Nie możecie urządzać konkursów! Obecnie jesteście na okresie próbnym, ale o tym za chwilę. 
Myślę, że to już wszystko. 
Okres próbny zaczynacie od dziś do 05.10.2014 roku. To czy zostaniecie i ile Was zostanie zostanie podjęte tylko i wyłącznie przeze mnie. Chcę sprawdzić czy się "nadajecie". 
Ja przez ten czas na blogu pisać nie będę. To jest Wasz czas i Wasze posty xD
 -------------
Jeżeli sprawować się będziecie dobrze i będziecie bardzo aktywne przez co opaść mi może szczęka ^^ to być może któraś z Was otrzyma miano administratora, ale na to jeszcze nie musicie zwracać uwagi xD
 -------------
Życzę Wam powodzenia i myślę, że mnie nie zawiedziecie ;)
-------------
~Mermida.Water
Być może do bloga dołączy jeszcze ktoś, ale o tym zostaniecie jeszcze poinformowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz