niedziela, 16 listopada 2014

Blog zostaje, albo raczej... Witajcie XD

Tak... To ja,Nammie XD Uwielbiam ten blog i przeczytałam posta,że Agnes odchodzi,zasmuciłam się,więc postanowiłam wszystko ratować XD
W końcu i tam nie mam żadnego bloga :P

Tak więc...Teraz trochę bzdet o mnie... Nazywam się Natalia i mam 13 lat. Dobra,nie chce mi się pisać... Albo napiszę,bo w końcu taki mój pierwszy,ważny post XD
Interesuję się MH,EAH i MLP. Chociaż na to trzecie już powoli przechodzi mi ochota. Uwielbiam zwierzęta <333 Roślinkami też się interere *.* 
Mam psa,który zwie się Prinsval Persimon Du Laq'c XD Moja mama nazywa go Fifek Nie znoszę tego imienia :P Kocham takie długie i dziwaczne nazwy <3 XD

No to myślę,że to wszystko. Aaa,pisałam na MHN,ale z pewnych przyczyn musiałam odejść XD To chyba nie jest istotne :/ Liczę na to,że spodobają wam się moje posty,a bloga będę starać się prowadzić jak najlepiej XD

Wiem,że dużo tych XD'ów,ale uwielbiam je stawiać <3 XD- znowu :/

~Nammie Clasfor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz