środa, 12 listopada 2014

Zbliżenia lalki Kitty

Wybaczcie za brak mej aktywności, ale z powodu dużej ilości nauki, miałem za mało czasu, aby napisać coś na tym blogu. Postaram się bardziej "zadbać" o EAHN xD

Tak więc, pojawiło się kilka zdjęć, na których możemy bliżej przyjrzeć się najnowszej lalce - Kitty Cheshire:


Na zdjęciach widzimy oficjalną pozę córki kota z Cheshire w bransoletach i bez. Lalka wydaje mi się na niską, ale mam nadzieję, że taka nie będzie xD 


Następna fotografia ukazuje nam Kitty na stojaku w innej pozie. Jak na razie lalka nie podoba mi się :/


Zbliżenia na twarz. Na opasce widzimy twarz kotka. Przyznam, że super się prezentuje ^^ Kolczyki też są ładne xD


Tutaj bliżej możemy przyjrzeć się opasce. Nadal bardzo mi się podoba. Co do włosów to niezbyt mi się widzą... Wolałbym fryzurę w odcinkowej, lub art'owej wersji.


Następnie mamy zbliżenie na torebkę. Wzorek się powtarza xD Co do sukienki, to może być, chociaż uważam, że za dużo w niej fioletowego...


Rajstopy mają u mnie '+', natomiast buty już nie :/ Uważam, że są za małe i niepotrzebnie dodawali tutaj to futerko.

Lalka niezbyt przypada mi do gustu, choć kilka detali uważam za dobrze wykonane.
Ocena: 3/5

Jaka jest Wasza opinia na temat lalki Kitty?

~Mermida Water

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz