piątek, 2 stycznia 2015

Dalszy ciąg lalek

W porzednich postach pokazywałam wam nowe lalki w tym poście pokażę wam resztę.



ENCHANTED PICNIC







Blondie wygląda świetnie. nie mam się do czego przyczepić, co mnie denerwuje:P
Szczególnie ta sukienka, też bum taką chciała mimo, że nie lubię niebieskiego. 10/10





Czas na naszą Raven. Wygląda świetnie tylko ta torebka nie jest za bardzo dopasowana.
Plusem dla nich było to, że jest w kształcie koszyka. Źle wygląda bo jest za jasna, mogłaby być ciemniejsza. 9/10



Cerise wygląda bosko. Cieszy mnie to, że dali jej taki kapturek. Nie zakrywa on pleców, tylko kryje uszy. 10/10

Ostatnia seria to:


SUGAR   COATED

Madeline wygląda dobrze. Myślę, że mogliby bardziej wysilić się z butami dla niej i dać lalce inne kolory.  Bardzo podoba mi się dodatek do niej.  8/10

Cedar mogłaby przejść gdyby nie to, że ma usta jak wampir:)
Mattel nie wysilił się z butami bo są to przemalowane Ash.
Oceniam ją 7/10


Holly gdyby nie była pospisana powiedziałabym, że to Ash. Tutaj pomyśleli o tym, żeby spiąć jej włosy, bo nie wyobrażam sobie, żeby wejść do kuchni z rozpuszczonymi włosami. Chyba się zgodzicie, że niebylibyśmy zachwyceni gdyby w naszym jedzeniu był włos.
Oceniam ją 9/10.


Na koniec playset. Jest wspaniały. Mimo, że nie lubię Ginger tu przypadła mi do gustu.

Osobiście uważam, że powinni zrobić lalkę chłapaków. Czyli Hoppera, Daringa, Sparrowa i Humpreja i lalki Dextera HTTP. Można też wrócić do lini GF bo są tylko 4 lalki  tej serii.
Chciałabym zobaczyć też inne lalki z Thronecoming.

Co sądzicie o tej serii?
Czekacie na lalki z innych serii?

Lizzieslid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz