czwartek, 1 stycznia 2015

Dalszy ciąg serii Basic

Żuczę wszystkim szczęśliwego nowego 2015 roku.
Mattel na tę okazję obrzucił nas zdjęciami nowych lalek z różnych serii.
Lini jest bardzo dużo więc dzisiaj pokaże wam tylko nowe lalki z serii Basic.


Wreszcie możemy zobaczyc nowe postacie. Favebelle była opisywana trochę inaczej, ale i tak wygląda świetnie. Najbardziej podobają mi się jej buty i legginsy. Dobrym pomysłem było danie jej skrzydeł i bluzki z wzorem łusek. Najgorsza według mnie jest ta torebka inspirowana Duchess.
Dziewczyna jest chyba pierwszą osobą, która jest złym charakterem i jest Royalsem.
Oceniam ją na 9/10.

Przeszlismy do Krainy Czarów. Alistair jest po prostu zmienionym Hunterem. Ta lalka jest po prostu nie za bardzo ciekawa. 6/10.


Ta lalka jest po prostu świetna pod każdym względem. Szczególnie podoba mi się ta torebka w kształcie zegarka kieszonkowego. Nie mam się tu do czego przyczepić:) 10/10.


Wreszcie postać na którą bardzo czekałam. Postać jest perfekcyjana. Dziewczyna wygląda identycznie jak Briar i gdybym jej nie znała powiedziałabym, że jest jej bliżniaczką.
Fajnym pomysłem były okulary i pomieszanie stylu pięknej i besti. Oceniam ją 10/10


Ostatnia jest Darling Charming, która jest siostrą bliżniaczką Dextera. Uważam, że ona bardziej jest podobna do Daringa niż do niego. Widzieliśmy ją już na okładce nowej ksiązki i lalka wygląda bardzo podobnie. Cieszy mnie to, że wygląda trochę jak księżna 9/10.

Nie mam pojęcia dlaczego są robione lalki nowych postaci, których jeszcze nie widzieliśmy, a nie np. Daringa, który pojawił się w prawie każdym odcinku. Może w końcu się doczekamy jego lalki jak i Hoppera.


Nie moge się już doczekać wersji odcinkowej tych postaci, a wy też czekacie?
Co myslicie o tych lalkach/
Czekacie na lalki Daringa, Hoppera i Sparrowa?

Lizzieslid

2 komentarze:

  1. Oficjalnie, zostajesz redaktorką tego bloga.
    Gratulacje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Strasnie się cieszę!!!

      Usuń