sobota, 18 października 2014

Kitty i Lizzie Thronecoming

Ostatnio dużo słyszymy o serii Thronecoming z powodu nadchodzącego odcinka i wybraniu królowej dnia koronacji. 
W sieci widnieje już dosyć spora liczba screen'ów z odcinka z postaciami, jakich lalek z następującej serii nie wyprodukowano. Widzieliśmy już Holly, Poppy, Cedar czy Maddie. Teraz pojawiły się dwie kolejne postacie, a mianowicie Kitty i Lizzie:


Kitty - Ta odsłona córki kota Cheshire strasznie mi się spodobała. Największym plusem jest idealnie ułożona fryzura. Niestety nie widać całości sukienki, ale kawałek zaprezentowany na zdjęciu również mi się podoba. Jak na razie postać tą uważam za najładniejszą z tej serii.
Ocena: 5/5

Lizzie - Tutaj wielkiego szału nie widzę. Fryzura bardzo przypomina podstawową serię. A jak mówiłam wcześniej - nie podoba mi się. Sukienka również przypomina mi serię Basic. Wystarczy spojrzeć na wzór kratek i kolor (prawie jak zwykle) czerwony. Ech... 
Ocena: 1/5

Jak mówiła wcześniej Mitsuki, głosowanie wkrótce się zacznie. Szkoda, że właśnie tą królową zostać nie może Kitty :( Pomimo, że nie lubię tej postaci, to naprawdę mi się w tej serii spodobała.

Która postać spodobała Wam się bardziej? Czekacie na odcinek?

~Mermida.Water

1 komentarz: