środa, 8 października 2014

Reklama lalek Basic

Lalki Cedar, Holly, Poppy i Lizzie nie są jak wiecie jakimiś wielkimi nowościami w EAH. Jednak nie było z nimi jeszcze reklamy...
-------------
Otóż już jest xD:
-------------
Z tych czterech zaprezentowanych lalek najbardziej spodobała mi się Holly :3 Nie dlatego, że jest moją ulubioną postacią, lecz dlatego, że strasznie podobają mi się lalki z długimi włosami <3 Można robić im tyle przedziwnych i bajecznych fryzur xD Do tego bardzo podoba mi się sukienka córki Roszpunki. Na drugim miejscu jest Cedar. Darzę lalkę pięknymi, kręconymi włosami :3 Nie wiem dlaczego, ale jakoś lubię tę postać i nawet mi się podoba xD Przedostatnia będzie Poppy. Niestety jest to postać, za którą mało przepadam i zbytnio mi się nie podoba. Art córki Roszpunki również uważam za nieładny, ale co do lalki to nie mam wielkich narzekań xD Włosy są o wiele ładniejsze niż w serialu. Może to tylko dlatego, że nie przepadam za postaciami z krótkimi włosami? :/ No i ostatnia jest Lizzie. Bardzo podoba mi się fryzura córki Królowej Kier i chyba tylko ona :/ Reszta jest tragedią, o której nie mam zamiaru pisać :P
-------------
Co sądzicie o reklamie? Która lalka spodobała Wam się najbardziej i dlaczego?
-------------
~Mermida.Water

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz