środa, 8 października 2014

Zdjęcia promocyjne najnowszych lalek

W poprzednich postach Robotica pisała Wam o najnowszych lalkach z EAH. 
Teraz pojawiły się ich zdjęcia promocyjne, dzięki czemu możemy się przyjrzeć lalkom lepiej:
-------------
(Radzę powiększyć)
-------------
Ashlynn - Nie wiem dlaczego, ale ta lalka spodobała mi się xD Może i za bardzo nie widać włosów, ale fryzury Ashlynn zawsze mi się podobały :3 Co do stroju to już mam zaprzeczenia. W sukience nie widzę zaskakującej rzeczy :/ Buty jak na córkę Kopciuszka są za wysokie... xD
Ocena: 3/5

Blondie - Ta lalka wygląda trochę dziwacznie... :/ Nie mówię o kapturze czy o ubraniach, ale o włosach. Są za bardzo...niewyrównane xD Do ubioru nie mam zaprzeczeń, gdyż kocham niebieski i prawie każda część garderoby podoba mi się w tym kolorze *.* Buty jak na córkę Złotowłosej pasują, ale zdjęłabym już te podkolanówki :/
Ocena: 4/5

Cupid - Chyba ona jedyna wyszła tu najładniej i najkorzystniej. Bardzo spodobał mi się jej berecik xD Włosy są bardzo ładnie uczesane i nie mają minusów :) Ale przy sukience ten 'mały' minus już jest. Kolory za bardzo się ze sobą zlewają :/ Buty bardzo mi się podobają.
Ocena: 5/5

Poppy - Boże... Widzisz i nie grzmisz! T-T Naprawdę, mogliby chociaż trochę wydłużyć jej te włosy. Ach... Nawet berecik mi się nie podoba, a je lubię xD Sukienka również zlewa się za bardzo z innymi kolorami i nie widzę w niej 'szału' :/ O rajstopach już nie wspomnę... Buty za to mogą być ;) xD
Ocena: 1/5
-------------
Jak widać najbardziej spodobała mi się Cupid, a najmniej Poppy. Serię uważam za nawet udaną, choć mogliby naprawdę bardziej się postarać.
-------------
Kolejna seria: Mirror Beach:
-------------
(Również radzę powiększyć)
------------
Apple - Przyznam, że lalka jest ładna. Fryzura bardzo mi się spodobała. Strój również nie ma minusów :) Dobrym pomysłem było też danie siateczki :) Buty i okulary - spoko xD 
Ocena: 5/5

Maddie - Gdy widzę jej lalkę chce mi się śmiać xD Kompletnie za duża głowa! T-T Uczesanie włosów bardzo mi się nie podoba :/ Strój okropnie prezentuje się na lalce, również z siateczką. Nawet w butach nie widzę niczego pożytecznego :( Pomimo, że kocham niebieski xD Chyba jedna z najgorszych lalek EAH...
Ocena: 0/5

Ashlynn - Uczesanie lalki jest przepiękna *.* Strój z siateczką również :) Nie mam się co rozpisywać, gdyż powiem jedno: Lalka jest super xD Każda odsłona Ashlynn mi się podoba *.*
Ocena: 5/5
-------------
Fajnie, że i w EAH powstała seria plażowa, choć przeczuwać, że to wszystko próbuje upodobnić się do MH :/
Co do lalek: Najlepsza Ashlynn, najgorsza Maddie :/
-------------
Ostatnia lalka - Lizzie z playsetem:
-------------
-------------
Lalka jest przecudna :3 Uczesanie włosów bardzo podkreśla urok królowej kier xD Sukienka bardzo mi się podoba, a szczególnie wzorki na przedniej części. Buty są też bardzo ładne. Co do playset'u to wydaje się nawet ciekawy :) Przypomina mi trochę playset Briar Thronecoming, ale wiemy, że to coś innego. Naprawdę. Wielki '+'.
Ocena: 5/5
-------------
Co do nowych lalek, to cieszę się, że w końcu powstały jakieś nowe, choć nie wszystkie są dość ładne. Najbardziej urzekła mnie Lizzie <3
-------------
Która lalka spodobała Wam się najbardziej i dlaczego?
-------------
~Mermida.Water


2 komentarze:

  1. Podoba mi się Lizzie, Ashlynn MB
    i Cupid z serii, której nazwy nie pamiętam xD Ah, ja jestem Robotica,
    a nie Robotika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pacz, te same co ja xD
      "A niech mnie drzazga..." to już się nie powtórzy :3

      Usuń