piątek, 10 października 2014

Następne nowe lalki!

Uwaga, uwaga... Wreszcie możemy zobaczyć prawdziwą i oficjalną lalkę Kitty Cheshire! + Jeszcze ktoś xD:
-------------
-------------
Kitty - Jak widać lalka ma "uśmieszek" xD Największym tragizmem są włosy T-T Przecież każdy wie, że dziewczyna ma długie, falowane kucyki. Do ubioru nie będę się przyczepiać, gdyż nie jest najgorszy, choć też spodziewałam się innego. Szczerze? Zawiodłam się T-T Oby tylko nie zepsuli tak Duchess.
Ocena: 3/5

Nowa postać: Ginger Breadhouse - Tutaj widzę już plusy. Fryzura lalka bardzo mi się podoba, nawet jeśli jest w kolorze różowym, a straaasznie go nie znoszę xD Ubranie jest spoko, tylko nie pasuje mi tutaj ta kurteczka. Buty są bardzo słodkie :3
Ocena: 5/5
-------------
Jak widać Ginger bardziej spodobała mi się niż Kitty, ale przeczuwam, że różowo-włosa będzie zupełnie inaczej wyglądać w odcinkach :/ Na Kitty się zawiodłam. Czekam już tylko na Duchess *.*
-------------
Która lalka spodobała Wam się bardziej i dlaczego?
-------------
~Mermida.Water

5 komentarzy:

  1. Zepsuli Kitty ;(
    Ah, przepraszam, że nie piszę,
    ale nie mam dostępu do komputera,
    a komentarz piszę z komórki ;(
    Jutro postaram się coś napisać!
    Nie gniewasz się?

    OdpowiedzUsuń