sobota, 4 października 2014

Nowe zestawy i nowe lalki!!!

Cześć ^^
Pojawiło się parę zdjęć, które przedstawiają
nowe zestawy i nowe lalki.
 

 
Zacznijmy od pierwszego zestawu. To jakaś... eeee...
toaletka? W każdym razie trochę dziwnie to wygląda xD
Z tego co widzimy lustro się wyjmuje
i może służyć jako przenośne lusterko
dla właściciela ^^
Na 100% jestem pewna,
że została zaprojektowana dla Raven.
Niżej widzimy podobną rzecz,
tylko że należącą do Apple.
Trzeci zestaw bardzo mi się podoba!!!
Kawiarenka Maddie? Fantastycznie!
Na obrazku widać również
butik Ashlynn.
Kupiłabym go dla samego lalkowego obuwia XD
 
 
Szkoda, że jakość tego zdjęcia jest taka słaba ;(
Na górze widzimy serię Through the Woods.
Występują w niej Ashlynn, Poppy, Blondie i Cupid.
Jak na razie pierwsza z nich bardzo mi się nie podoba.
Córka Roszpunki wyszła zdecydowanie korzystniej ^^
Blondie ogólnie nie lubię, więc również tutaj mi nie pasuje.
Cupid... ahhh, wygląda cudownie!
 
Druga seria to Mirror Beach.
W niej jest już mniej postaci.
Apple jakoś do mnie nie przemawia, ale nie jest najgorsza.
Ashlynn bardzo mi się spodobała ♥
Ale Maddie... Co oni ci zrobili?!
Córka Kapelusznika ma za dużą głowę
i za krótką szyję...
Okropność!
 
Czekam na wyraźniejsze zdjęcia ^^
 
Podobają Wam się?
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle


2 komentarze:

  1. Seria TTW to tragedia! -.-
    Chyba najbardziej spodobała mi się Ashlynn MB :3

    OdpowiedzUsuń