poniedziałek, 27 października 2014

Nowe lalki ♥

Cześć ^^
Ostatnio pojawiły się zdjęcia nowych lalek!
 
Wygląda mi to na jakąś leśną linię XD
 
W górnym lewym rogu
widzimy Cerise.
Dziewczyna prezentuje się tutaj naprawdę
ładnie!
Fryzura może i nie jest jakaś wyszukana,
ale sukienka to co innego!
A do tego ten wianek!
Że o rajstopach nie wspomnę!
 
Po prawej stronie Cerise znajduje się
Cedar.
Ona również chwyciła mnie za serce!
Strój jest naprawdę oryginalny.
Bardzo lubię córkę Pinokia z rozpuszczonymi włosami :3
 
Na dole... eee... ktoś wie może co to za postać? :P
Bo ja nie mam pojęcia.
W każdym razie wygląda super!
Peleryna jest świetna,
a wianek jeszcze lepszy!
 
Obok widać Holly.
Ubranie nie jest najgorsze,
ale... co oni Ci zrobili z ustami?!
Chociaż, wiesz co?
Nie odpowiadaj, wolę nie wiedzieć xD
 
Na razie nie możemy dokładnie obejrzeć
nowej serii,
ale z tego co zobaczyłam
oceniam ją na 9,9/10 :3
 
Podoba Wam się ta linia?
Czekacie na dokładniejsze zdjęcia?
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle 


3 komentarze: