poniedziałek, 13 października 2014

Magazyn EAH *0*

Cześć ^^
We Francji mają już magazyn EAH!
Sami zobaczcie!
 
Okładka niezbyt mi się podoba...
Jest takaaa... nijaka :P
 
Strona 24, czyli jak zrobić dziwną (oczywiście moim zdaniem ;))
 kokardkę w stylu  Blondie.
Kolor włosów córki Złotowłosej razi mnie w oczy :<
Czemu nie może mieć ładnego blondu,
zamiast tej żarówiastej żółci?
 
Ciasteczka-filiżanki- to mi się podoba!
Jeśli będzie w polskiej gazecie Ever After High (czyt. Mitsuki otworzy tłumacza
i słowo w słowo wklepie wszystko po francusku,
żeby mieć polską wersję tego przepisu)
to takie zrobię :3
Jest jeden problem...
to nie jest cały przepis xp
Ten śliczny art Maddie... achhhh...
 
Od tego świeci kiczem na kilometr :P
Jeśli chodzi o Apple,
to tutaj powtarza się ta sama sytuacja,
co przy Blondie.
Chyba będę musiała odejść z ekipy,
więcej takich niby-blondynek
i stracę wzrok xd
 
Okeeeyyyy... Nie wiem o co chodzi :P
 
To najprawdopodobniej jest jakiś zeszycik,
czy notesik, który był w prezencie.
W każdym razie nie podoba mi się.
 
Mam nadzieję, że magazyn EAH w naszym kraju
będzie zdecydowanie lepszy.
A teraz idę odpocząć,
bo baaaardzoooo bolą mnie oczy.
 
Co o niej sądzicie? Podoba Wam się?

 

 
~Pisała Mitsuki Liddle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz