niedziela, 5 października 2014

Wyniki okresu próbnego!

Nadeszła długo przeze mnie i myślę, że przez niektórych oczekiwana chwila... xD
-------------
Na okres próbny zaprosiłam 2 osoby: Robotikę i reven.
Pozostanie tylko jedna z Was i jest to...
Robotika Freaky! 

Pisałaś bardzo ciekawe, estetyczne i dość długie posty, więc bez zastanowienia wiedziałam, że zdasz ten test xD Gratuluję :3 Mam nadzieję, że będzie nam się miło pisało :)

reven pisałaś tylko posty z nowinkami, które ja Ci podpowiadałam... Do tego posty były nieestetyczne i źle pisane. Wybacz...
-------------
Jeszcze raz gratuluję Robotice i życzę Ci dalszego powodzenia ;)
-------------
~Mermida.Water


2 komentarze:

  1. Ojej... Dopiero teraz miałam czas żeby tutaj wejść. Bardzo Ci dziękuję!
    Miło mi, że będę pisać na takim fajnym blogu ^^

    OdpowiedzUsuń