czwartek, 16 października 2014

Nowe arty

Cześć ^^
Nie jestem pewna, czy wszystkie z tych artów są nowe,
ale na wszelki wypadek je dodaję ^^
 
Wg mnie jest bardzo ładny.
Rajstopy są cudownie pocieniowane
Szkoda tylko, że głowa
jest wycięta ze starego artu :/
 
Cudowny *0*
Raven wygląda jakby się nad czymś zastanawiała.
Tak tajemniczo...
Bardzo podoba mi się Earl Grey
siedząca w opasce/kapelusiku Maddie :3
 
Nowy art Briar kojarzy mi się
jakoś taaak... monsterkowo XD
 
Ładny, ale nie pasuje mi do charakteru
córki Czerwonego Kapturka i Złego Wilka...
Cerise jest tajemnicza, a tutaj widzę słodką
dziewczynę.
 
Wolałabym, żeby Cedar patrzyła
w naszą stronę,
ale poza tym art jest śliczny :3
 
Nowy art Holly nie różni się
za bardzo od starego.
 
CCCCCUUUUUUDDDDDOOOOOWWWWWNNNNYYYY!!!!!!!!
 
Cóż... Zawsze mógł być lepszy...
 
Słodka z niej lolitka ^^
 
Fajowy :D
 
Nie podoba mi się ;<
 
Wg mnie to tragedia!
Chyba po prostu nie lubię chłopców z EAH...
 
Podobają Wam się nowe arty?
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle


1 komentarz: