niedziela, 12 października 2014

Nowa książka

Cześć ^^
Ostatnio Mermida pokazywała Wam nową postać,
a mianowicie Ginger.
Znalazłam okładkę książki, na której znajdują się ona i Blondie!
 
 
 
Nowa książka nosi tytuł ,,Kiss and Spell"
i jest autorstwa Suzanne Selfors.
Bardzo mi się podoba jej okładka :)
Ginger wyszła tutaj ślicznie.
Jednak przypomina mi ona troszeczkę Briar XD
Mimo tego idealnie wpasowała się w mój gust,
ponieważ uwielbiam postacie z elementami
garderoby, akcesoriami,
lub, no nwm, np. oczami, czy włosami,
które są słodyczami :P
Blondie również jest ładna,
ale moim zdaniem nie dorównuje Ginger.
Czyżby nasza nowa była mistrzynią w wypiekach? :3
Jeśli panna Lockes nie przeprowadza z nią wywiadu,
 to nie mam bajkowego pojęcia
czemu trzyma mikrofon :P
Styl okładki przypomina mi
ilustracje z serii książek MH ,,Przyjaciółki".
 
Podoba Wam się?
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle

2 komentarze:

  1. Dzisiaj jeszcze rozwinę ten post ;)
    Wczoraj źle się czułam i nie miałam
    siły na napisanie niczego więcej ;(

    OdpowiedzUsuń