środa, 1 października 2014

Nowy znak towarowy

Cześć ^^
Jakiś czas temu pojawił się nowy znak towarowy.
 
Word mark: MEESHELL L'MER
Goods and services: DOLLS, DOLL CLOTHING AND DOLL ACCESSORIES
Serial number: 86390479
Filling date: September 9, 2014
 
Czyżby w EAH miała pojawić się syrena? :D
W końcu ,,shell" znaczy ,,muszla",
a ,,Mer" może być cząstką słowa ,,mermaid".
Bardzo cieszę się z tego powodu, ponieważ uwielbiam
lalki syreny. Mam tylko nadzieję,
że będzie mieć artykułowany ogon.
 
 
Cieszycie się? Jesteście ciekawi jak będzie wyglądać nowa postać? 
 
 
~Pisała Mitsuki Liddle

5 komentarzy:

  1. Ech... To ja miałam być jedyną syreną w EAH! xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że Ty byłaś pierwsza ;) xD

      Usuń
    2. Racja xD Muszę tylko zdążyć zrobić grafikę mej OC, zanim pojawi się zdjęcie Meeshell...

      Usuń
  2. I warto dodać, że L'Mer to, jak mi się zdaje, 'morze' z Francuskiego.
    Robotica, skąd właściwie 'Mitsuki Liddle'? :3 Sama wymyslalas czy czymś inspirowane itp.? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu imię ,,Mitsuki" pasowało mi do nazwiska ,,Liddle" xD

      Usuń